გაკვეთილის მთავარი თემა
|
ძველი ეგვიპტე
|
სწავლების საფეხური
|
V11 კლასი საბაზო
|
მოსწავლეთა პროფილი
|
9 მოსწავლე
|
გაკვეთილის მნიშვნელობა, აქტუალობა
|
როგორ იქმნებოდა და ვითარდებოდა უძველეს დროში პირველი სახელმწიფოები
|
შედეგი მიღწეულია თუ
1.მოსწავლეს ეცოდინება მდებარეობა ბუნებრივი პირობები.აცნობიერებსრატომ წარმოიშვა ეგ. ნილოსის ორივე ნაპირზე
2გაიხსენებს რა არის ქონებრივი უთანასწორობა და სოციალური ფენები
3 განასხვავებს ერთმანეთისგან სოც, ფენებს და ადგენს იერარქიულ საფეხურებს.
4 განვითარებასთან ერთად რა კულტურული ფენომენიწარმოიშობა
5 ხდება შესწავლილი მასალის შეფასება
| |
წინასწარი ცოდნა
|
1 იციან რა არის უძველესი სამდინარო ცივილიზაციები
2იციან როგორ ხდება ტომთა გაერთიანება - სოციალური ფენების წარმოშობა.
|
შეფასების საგანი და პროცედურები
|
მოსწ. შეფასდებიან წინასწარ შედგენილი შეფასების სქემით
|
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსი
|
დაფა რუკა, ილუსტრაციები სახელმძღვანელოდან სლაიდ შოუ,
ვენის დიაგრამა
|
გაკვეთილის მსვლელობა /საკლასო მენეჯმენტი
|
ორგანიზება 2 წ.
ა ფაზა გონებრივი იერიში
ბ ფაზა ცოდნის კონსტრუირება
2მასწავლებელი აჩვენებს რუკაზე ეგვიპტეს ხსნის ბუნებრივ პირობებს და საზღვრებს3წ
3 მასწავლებელი ხსნის გაკვეთილს ძველი ეგვიპტე 12წ ახსნისას ახდენს ჩართულობას სოც. ფენებზე, ქონებრივ უთანასწორებაზე, იერარქიულ საფეხურზე,ცივილიზაციაზე.
4მოსწავლეები აკეთებენ სქემას იერარქიულ საფეხურზე. სოც. ფენებზე დიაგრამას. (ვ.დ.) საკლასო სამ.10წ. წყვილებში
5.მასწავლებელი აღწერს ფოტოებს და ილუსტრაციებს ეგვიპტის შესახებ და აკავშირებს შესაბამის ეპოქასთან.
ც.რეფლექსია. მასწავლებელი ახდენს გაკვეთილის შეჯამებას და აფასებს მოსწავლეებს წინასწარ შედგენილი შეფასების კრიტერიუმით
|
Friday, July 1, 2016
ძველი ეგვიპტე
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment